پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری

سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری

- 1402/10/13

اساتید حاضر در سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اساتید حاضر در سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

در ابتدای این نشست حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان در دوره مدیریتی جدید به خصوص در سه حوزه به صورت ویژه ورود کرد که حوزه‌های صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت از آنهاست.

وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان با ارائه خدمات ویژه به شرکت‌ها در رشد آنها اثرگذار است که همین خدمات، شرکت‌های توانمندی در حوزه انرژی، پزشکی و غیره را به وجود آورده است که امروز می‌توانند نیازهای بین‌المللی را تامین کنند.

اخلاقی امیری تصریح کرد: پارک علم و فناوری خراسان در حوزه دیپلماسی فناوری نیز پیشرو است و علاوه بر ارتباط و انتقال اطلاعات این آمادگی را دارد تا در کشورهای مدنظر پارک‌های مشترک را راه‌اندازی کند.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: خدماتی که در ایران می‌تواند به کشورهای همسایه ارائه شود حتما از نمونه اروپایی و امریکایی آن با کیفیت‌تر است چرا که براساس نیازسنجی اقلیمی انجام شده است و براساس این نیازها به توسعه و تولید محصول و خدمات پرداخته اند.

در پایان این بازدید از شرکت‌های بهپویان امین منتظر، اکسیر، طاها قالب و احیا درمان پیشرفته بازدید به عمل آمد و حاضران با دستاوردهای جدید این شرکت‌ها آشنا شدند و در جلسات حاشیه‌ای به شبکه‌سازی و افزایش تعاملات پرداختند.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم